გაკვეთილის გეგმა


გაკვეილის მთავარი თემა:
ნივთიერების აგრეგატული მდგომარეობა
მასწავლებლის სახელი და გვარი:
ნათელა გელაშვილი
სწავლების საფეხური
VIII კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა
32
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
ნივთიერების მყარი თხევადი და აირადი მდგომარეობის თვისებების მიხედვით მოსწავლემ შეძლოს განასხვაოს მყარი თხევადი და აირადი მდგომარეობები მათი თვისებებისა და ატომურ მოლეკულური სტრუქტურის მიხედვით
შედეგი -მოსწავლემ განასხვავა ნივთიერების აგრეგატული მდგომარეობა მისი თვისებების მიხედვით.
ეროვნული სასწავლო გეგმით განსაზღვრუ-ლი მიზნები და შედეგები:
მოსწავლემ შეძლოს განასხვავოს მყარი, თხევადი და აირადი მდგომარეობა, მათი თვისებებისა და ატომურ-მოლეკულური სტრუქტურის მიხედვით. განუვითარდეს სააზროვნო, კომუნიკაციის უნარ-ჩვევები.
წინასწარი ცოდნა
იციან ნივთირებისა და ფიზიკური სხეულების ჩამონათვლის დახარისხება.
შეფასების საგანი და პროცედურები
შევაფასებ წინასწარ შედგენილი შეფასების რუბრიკით.
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
VIII კლასის სახელმძღვანელო ფიზიკაში
ავტორები:გედენიძე, ლაზარიშვილი.
კომპიუტერი, ყინული, წყალი, კოლბა, სპირტქურა, სხვადასხვა ჭურჭელი.

გაკვეთილის მსვლელობა
A -ფაზა
საშინაო დავალების შემოწმება
აქტივობა1 -10წთ
კომპიუტერში წინასწარ მიცემული აქვთ ვიზუალური მასალა ნივთიერებისა და ფიზიკური სხეულების. მათ დამოუკიდებლად უნდა შეძლონ დახარისხება ცხრილებში ნივთირებისა და ფიზიკური სხეულების (მუშაობა Word-ში).

B -ფაზა
აქტივობა1-15წთ
მასწავლებელი აწვდის მასალას ნივთიერების აგრეგატული მდგომარეობის შესახებ,ატარებს ცდებს, არგუმენტული მსჯელობით მიყავს ბავშვები ნივთიერების აგრეგატული მდგომარეობის ჩამოყალიბებამდე.საკითხს წარმოადგენს კოგნიტური სქემით (VUE)
აქტივობა2 -10წთ
მასწავლებელი მოსწავლეების დახმარებით ინტერაქტიურად ავსებენ სქემას, სადაც მითითებულია აგრეგატული მდგომარეობები:მყარი, თხევადი, აირადი. ბავშვები მიუწერენ თვისებებს თვითოეულს ცხრილებში (Word)
C- ფაზა
აქტივობა1 -10 წთ
მოსწავლეები ავსებენ კოგნიტურ სქემას, სადაც ფაქტს აკავშირებენ მიზეზთან.
აკეთებენ ტექსტში მოცემული საკითხების გასააზრებლად გაკვეთილის ბოლოს მოცემულ სავარჯიშოებს. მასწავლებელი აძლევს სავარჯიშოებს სახლში გასაკეთებლად.




No comments:

Post a Comment